.:my sayangs:.

Tuesday, June 29, 2010

i'm BACK everyone . . .



selamat pagi sume..

setelah lame aku ta menulis blog aku,bersemak da aku tgok..lbey sebulan k0wt aku tade mood na menulis,,aduhh..tataw laa napew,maybe aty aku neyh ta tenang k0wt! hahah.. poyo2.. :D

dlm demam neyh aku tulis gak.. ngah adew mood yg tbew2 neyh an,pelik an?? blew sihat.. tade mood na tulis.. time demam,btok2 nie haa dtg lak mood.. hahahah.. mampos law mak taw nieh,heee..cowie mak ! nyny ta buley na tdow.. otak neyh ngah proses ape ntah,,asik pk someone uh..ntah dyew ngat aku kew ta,aisehh..huh!sadis2.. nie laa lumrah edup yg aku kenew time!dyew ta adew agy time aku saket,time aku perlukan dyew..duluw setiap mase adew,,ta krew waktu weyh..huh! aku kene kuwat,kuwat tuk time HAKIKAT !! 

tpy kdg2 aku kalah blew men gan perasaan neyh..lemah siot ! cinta membutakan aty,menutup mata,menutup segale2.. hahahahha..
benci,benci,benci..

kdg2 aku na menjerit kuwat2,bg dyew dgr.. yg aku selalu perlukan dyew!!!! apewr dyew tataw 2 sume?????? hurmmm.. skang neyh,aku hanye mampu syg,,rindu dyew n doakan dyew epy selalu n diberkati allah.. 2 jewk laa! yg laen bukan agy hak aku.. aku phm,n aku akan try kawal sume 2.. hmm .. :'(

pagi2 neyh pown,,aku tersedar dry tdow n tros terniat na tulis blog neyh.. sbb aku terlalu rindu glew kat dyew,hanye allah jew laa yg taw.. aku ta mampu na elangkan rasew 2 sume.. aku ta mampu.. hurm,hanye pd allah laa tempat aku mengadu,mnx kekuatan.. moge allah dgr sume t0wh n makbulkan doa2 aku! amin...

for him :: i may n0t get 2 see u as 0ften as i like.. i may n0t get 2 h0ld u in my arms all thr0ugh de nite.. but deep in my heart i truly kn0w,u r de 0ne dat i l0ve 4 eve!! ❤ 

btw,aku akan teroskan edup neyh tanpe cinta seorang lelaki.. maybe still early.. hurm,family aku still adew,,kwn2 aku pown adew.. aku akan try!! doakan aku sume.. tengs a lot..

i love u ALL!!!! :)



No comments: