.:my sayangs:.

Wednesday, May 18, 2011

akhirnya.......


assalamualaikum wahai readers sume :)

ouh oke oke , lame gak ye ta update blog niyy . bukan
apew , bz gan exam n mcm2 agy .

bz na lupewkan segale2nye yg pahit n sadis .
HAHAHA~

ey , aku oke laa ! aku da kuwat . yesssssss ;)

tuhan telah kurniakan kekuatan tuk aku , kesabaran yg
begitu tinggi . sehingga aku bole tetap bersaba gan apew
yg terjadi coz aku salu set dalam otak , pew yg jadik selame
niyy ade hikmah nye . 

so , i'm fine of dat . mmbe sume pelik tgok aku cool
semacam hadapi kesusahan , kepayahan dan segala onak dan
duri dalam dunia niy . tapi bg aku niy sume dugaan tuhan yg
sementara sbb ade dugaan yg besar kelak.

fuhhhh , mintax2 aku akan diberikan kesenangan ^^

pejam celik pejam celik da 4 sem tepat study . n
study jauh dry family aku plak too . kelantan wooo ! na
10 jam naek bas , kematu bontot mak nii haa . aha

tapy aku redha jewk cume apew yg aku ta bapew
na redha . kenapa ta besh cam tempat aku . uwaaa ;(

gedix hok ? beselaa bro . hidup dibawah ketiak emak =p

nway , aku suda berjaye duduk 2 tahun kat cne . apew ?
2 tahun . gile cepat waktu berlalu kan . pengalaman ? ta yah
ctew laa . konfem bnyk . yg manis mahupun yg pahit . segale
kerenah manusia berbeza . susah na ramal owg kan ? hee~

alhamdulillah , aku berjaye bertahan . lalala :)

chop ! tady baruw abes paper pengenalan kepada ubat
alternatif komplimentari n konvetional . naseb bole jwb , hiii .
even aty aku da dew kat umah an . hakhak

yeahhhhhhhh ! esok stat laa cuty sem selame sebulan
setengah . ta saba rasenye ingin bersame family . rinduuuuuu :')


hmm , rasewnye smpai cne jewlaa entry kali niy .
aku pown da buntu otak *bajet study manyak tuk exam wey :P
setiap mende yg baek dtg dariNya . yg kurang dry aku
sndry . maaf ye pade sapew2 yg aku adew wat salah selama niyy .
doakan aku selamat sampai kat umah (:


will miss you kist . kehkehkeh ^^
byebye


sekian -.-



No comments: