.:my sayangs:.

Saturday, July 21, 2012

gelabah nak update .


nak tahu ?

saya dah malas nak update blog or cite pape .
sebab ?

banyak sangat orang buat story pasal blog ni
dan cerita kisah hidup saya .

kenapa ?
sebab mereka tak ada story sendiri kot

ye saya teka sahaja . mungkinlaa
kerana mereka sebok mencari point untuk menyalahkan
saya . orang kata hak saya suka hati saya kan ?

tapi ?
saya masih menjaga hati orang lain itu even mereka
tidak pernah sekali pon jaga hati saya .

ouh biarlah mereka .
mungkin saya jahat dimata mereka kann .

insyaALLAH dimata orang lain dan ALLAH saya
baik baik sahaja . okay bukan memuji
diri sendiri tapi mengharapakan .
tak salah kan ? amin :)

hurm nak tulis pasal pape pon fikir . kata mak
jangan leka bercerita kat fb , kat twitter , blog dan lain lain
tapi bercerita laa padaNya . lebih afdal

*senyum*

hanya mak yang paham kerenah anak mereka kan ?
mak tak kisah saya berkawan dengan sesiapa tapi sekarang
dia ambil tahu . mungkin yang lepas buat dia
concern tentang saya . hee suka

kawan kawan ?
ramai jugak yang tanya kenapa dah tak aktif
kenapa tak update story
kenapa dah tak de post pic kat tumblr
kenapa kat fb pong dah kurang

saya ?

senyum sinis . haha just cakap 'malas'
nanti timbul fitnah . wahh cam retis doh =='

mereka ?

membalas dengan gelak besar , err
mungkin ade yang paham kenapa saya jawab begitu .
kan ? alhamdulillah

haa ni saya malas nak update . konfem dari tak ade
idea jadi berjela jela panjang eh . yelaa
saya kan banyak cakap so tertimbul laa ia terus
menjadi sebuah cerita #kahkah

haa perasan tak ? nampak tak to ?
gelabah gila saya nak update . hee tak masal ork .
eh biarlah . saya suka ! ngee

sekarang dekat kampung . line pong selow melow
tapi saya agak sabar mungkin kerana
beliau pon berpuasa . huhu

hari isnin kerja ? wuhuu first time kerja sambil puasa .
dulu ? study je kot . okay laa
sekarang dah besar kan . HAHA maybe kene
readykan duet raya pulok . ek

tapi kata orang if tak kawin lagi tak perlu
saya ?

*menarik nafas lega*

yeahhhh selamat duet aku . boleh beli mende
laen . lalalala :D

tapi jangan risau wahai adik yang tersayang . nanti
akak belanje beli baju raya okay ? auw
korang terharu tak dapat akak macam saya ni ?

adik adik ?
mohon angguk angguk kepale tanda setuju .
kalau tak sikit pong duet korang tak merasa . HAHA
*kejam*

gtg nak breakfast . erk puasa laa along !
terngiang ngiang suara adik yang kecik to . hakhak
tak masal laa nak buat buat lupa pulok . haih tak baek :3

okay laa stalker sayang .
selamat berpuasa ;) btw ramai yang mohon maaf kat
fb dan twitter ek ? ouh mungkin ada baiknya .
*senyum*

yes . forgiveness does not change the past but is does enlarge
the future am i right ? sempena ramadhan al mubarak ni
saya pong nak mohon maaf atas 
segala kesalahan
saya yang lalu . bukak buku baru ye ? ehe
0-0 taw . yeahhhh :D


nah hadiah tuk korang korang sume . HIHI


v
v
v


v
v
v


HAHAHAHAHA jangan marah ye semua . wek :p
*larikkkkkkk laju laju *



assalamualaikum dan selamat berpuasa
:D







No comments: