.:my sayangs:.

Friday, July 9, 2010

pas neyh susa da na menghadap belog ! :(






hadoii , pasne aku kene struggle study maa ! agy setahun
jewk nieh ! ta buley da na menghancurkan harapan mak gan 
apak aku.. hurm,aku na bls jase dowg n duet dowg yg da
abes tuk aku ! mesty penat an?? hurm,tape2.. nieh time aku
tuk berkorban plak.. 


nty blew aku aderw masew aku menulis yok !! 2 pown law
aku ta penat la,hee.. tamo da pk apew2 pas nieh.. maw
pk study , study n study jewk ! mnx2 la pin2 aty aku nie
terbukak.. amin.. 


n law adew mase lbey , aku melawat blog kowg eyk .. hehe..
kowg lak jgn rindu2kan aku aw ! hahak.. ;p
dlm kebosanan yg terlampau tdy , dew la berubah cket blog
aku nieh haa.. hurm , aku baruw tukar layout , header n 
mcm2 laa.. sajew na mood yg baruw,huhu.. smart ta??? :)




neway , aku maw ctew something neyh.. meh dekat meh ! hee..

                                       
                                         v
                                         v
                                         v
                                         v
                                         v
                                         


hahaha,,suda2.. stop !! ade rasew suspen ta? huhu...hurm,,
aku stat ctew yerw.. once upon time,,hahahahah.. em,cm 
neyh ctew eh ! dlm kul 2.00 a.m semalam mate aku nieh 
ta buley tdow,puas kaco membe tdow,aku anta msg kt sume
owg.. malangnye sume ta bls , tdow maty ! bengang2.. 


then aku tringat sowg membe aku neh,dyew pown susah 
na tdow mlm.. haha.. tanpe pk pnjg,aku tros wat supe 
save then kol dye ! dyew laki n da dewr awek.. so,aku taw 
la batasan eh.. awek dyew jgn riso laa yew,,aku neyh 
bukan perampas laki owg,,huhu.. =)



oke,,aku juz na share gan kowg apew yg aku bualkan,yg ta 
sudy na taw uh.. buley bla gan segale hormatnyew! haha..




hurm.......




aku : nape kau asyik gado jew gan awek kau?? 


dye : awex aku panas baran,saba jew laa,,agy 
        pown aku da lamew kaple gan dye..so 
        biar jew laa..jap jewk dyew mara pown,
        lantak laa.. wakaka..


aku : wah,,glew kau... kelaka2 ! hurm,nie aku 
        na tanyew kau gan awex kau cemane 
        jew? pena wat something ta?? ahahahah..


dye : cet,aku kenew bg taw kau ek? oke2.. aku 
        gan dye juz bese2 jewk,pelok,ciom n pgg 
        tangan jew.. law na wat lbey2 gan 
        pompuan laen laa.. hehehe..


aku : wah,besar siot sial kau,haha.. em,pelik 
        laa aku.. kau katew kau syg awex kau,
        tapy napew kau sgop wat cm uh? law 
        dyew taw mesty dyew sdey aw ngek!!


dye : bodoh la kau neyh,mestilaa dye sdey.. 
        em,,ntahlaa.. sume laki cm uh kowt.. 
        huhu.. pompuan skang an murah,opss.. 
        bukan sume nye laa,hehe..


aku : hurm,,ntah papew jewk pangai laki neyh.. 
        menipu pompuan jew taw,eshh ! hurm,,
        napew laki wat cm towh haa???



dye : bese la 2,aku na jagew awex aku.. na 
        wat stok bini.. so,pompuan laen adew.. 
        rezeki jgn ditolak,maut jgn dcari.. huhu.. 
        laki nieh an,,law dye syg sowg pompuan 
        uh,dye ta kan rosakkan pompuan 2.. dye 
        ta kan sentuh sbb dye syg sgt.. tapy law 
        yg ringan2 uh,normal la kan? huhu..


aku : ouh,yela.. aku phm sgt laki skang neyh,
        jahat gilak ! haha..


dye : bagus laa.. so,kau pandai2 la pilih laki 
        tuk djdykan pakwe or laki kau nty.. oke?? 
        hehe..


aku : okee , tengs a lot kwn.. hee.. tetttttttt!!!!




:: supe save da abes lorh,,ahahahha.. em,dew 
   agy mende ktowg ckp,tapy 2 jew yg aku na 
   share gan kowg.. yg laen secret laa.. ahax.. 
   hurm,,hope pandai2 laa kowg wat pedoman ek.. 
   uhuk ;D




>> kesimpulannye :: jgn terlalu percayekan laki ! :P




okelaa,nty adew masew aku tulis agy..
miz u all damn much,haha XD
assalamualaikum..
:)

















No comments: