.:my sayangs:.

Saturday, July 3, 2010

sem bruw , kolej lame , hahak ..


. . holla . .

ahli farmasi berjaye ! ahakz.. =P


hurm,,ary neyh da stat sem 3.. maybe agy susah an?? 
aku hope sume berjalan lancar n tade papew prob 
yg akan menganggu aku tuk study gan kuwat,
eceh.. cam aku neyh kuwat sgt study an??ahahahaha..


sem 3 neyh,mula r gan lec baru,subjek baru n dpt 
junior baru...intake june kali neyh agak sombong!! ta 
kan la senior na tego kowg lak,,pndai2 la pk.. tamo ckp 
gan ktowg pown,skurang2nye senyumla.. 2 pown da 
ckowp.. jgn na kedek sgt gan senyuman uh !!bukan 
buley bwk manew pown.. =P


cume aku tamo nty,,dala sombong.. senyum pown 
ta,na tego agy laa tade!tbew2 blew na crik bahan 
na study barula terhegeh2 na baek gan senior! 
weyh,,buley bla laa time uh.. ta heran pown gan kowg! 
pegila crik sndry,haha.. rasekan !! padan muka kowg.. 2 
jewk care na aja kowg hormat senior nieh.. 
paham ! hahak.. 


em.. mmbe aku ckp tdy department farmasi kekurangan 
lec skang,,so ktowang dpt laa cuty seminggu.. 
wuhh!! apesal la dowg ta ckp awal2 ! sengal sungguh.. 
law umah aku dekat,,da lamew aku terbang.. hurm,,nie ta 
beribu2 batu weh,so.. terperap kt hostel jek laa 
nmpaknyew n mmbesarkan apew agy yg patot,,
haha.. benci!!!!! dak laen ramai da yg blek,,
tapy aku??? hurm,,redha jew laa.. nie wat aku 
bertambah bosan.. :(


 hmm,terpaksala aku pasrah,,ahahaha.. suda! 
tutup ctew pasal cuty nieh,,bengang jewk pk!! 
wateve happen,,chill !! lalala.. hurm,ckowpla 
aku membebel neyh,aku da lapar na g crik makanan 
jap ! hehe.. later,,aku na msokkan pic time 
praktikal ary towh lak,,sangat sweet glewr!!! 
hihik... nty kowg tgok,oke.. 
kecomelan yg terlampau dc2,
lalalala.. :P



okela sume.. tata titi tutu..
assalamualaikum ! :)









No comments: