.:my sayangs:.

Tuesday, October 26, 2010

e n t a h !


sdey laa .
ttbe plak uh ..
tataw la na ckp cemane ,
sdeynye la aiii !

aku sdey nape ek ?
kenape aku nieh tbe2 sdey ??

esh , ulang ulang plak ;P


hmmmmmmmm ,


aku sdey coz owg tuduh aku bukan2 kew ?
aku sdey coz da tade owg sygkan aku kew ?
aku sdey coz tgok dye ta bahagie kew ?
aku sdey coz rasew ta pat ape yg aku na kew ?
aku sdey coz tade owg layan aku kew ?
aku sdey coz ta pat same same gan owg yg
aku syg kew ?
aku sdey coz ape yg aku wat , aku rasew bosan
kew ??
aku sdey coz ta pat jalan jalan merata kew ?
aku sdey coz aku bersendirian kew ?



nape aku sdey bila ade je kawan2 yg slu teman aku ?
nape aku sdey sdgkan tubuh aku still elok ?
nape aku sdey even da kuar enjoy merata ?
nape aku sdey bila ade s'seorang 2 yg sering menemaniku ?
nape aku sdey even aku taw ALLAH sntiasa disisi aku ?



YA ALLAH ,
bantulah hambaMU nie..
gembirakanlah hati ini , mensyukuri segala nikmat yg
 telah kau berikan selama ini.

masih mengharapkan mu.
aku na pulihkan apa yg lepas.
aku na jaga kau.
sbb tu aku still berdegil , merayu , na kan kau kembali.
tapi nape mesti kau .

argghhh !!
ta guna na cakap lagi...
da terlambat.
dye semestinya ta mahu time aku sekali lagi.

tapy aku still mngharapkan peluang itu ada :'(



p/s > haipp . final exam da na stat oi ! ta study2 agy . adoiyai :p

No comments: