.:my sayangs:.

Wednesday, October 27, 2010

tittle aje da gempak ;0


identiti elang , wow ?

cam aku tulis di atas sane , title aje da gempak 
an ! haha . ditag oleh gurl comel  kukin ,
tengs yah dear :)

katenye mencari identiti yg elang ,
tapi identiti sape ek ? entahlaa ;p

so , aku laa yg kene jwb soklan rumit
cm nieh . kalah soklan time amek final exam
laa plak , hehe .

20 aje kan ? law lbey tapelaa ek syg . takot
ta sempat na krew bape . ahah 



oke oke .


beberapa perkara tntg aku , antaranye ..


v
v
v
v


- aku zamsaninie bt zamri , kreatif ark name ? HAHA

- aku bangge gan name aku uh coz owg susah
na sebut ;p

- umo ? mude agy babe , 19 :)

- asal owg nogori , hee~

- anak sulung dry 4 org adik bradik

- kuat makan

- kuat minum

- ta kuat ? blaja lew weh , huhu

- kuat bercakap agy2 dpt geng 1 pale

- kuat ketawa , tanpe henti oke , hihi 

- suke lens wane grey + blue

- suke maen netball + bowling , besh2 :P

- kurus ?? esh , jauhnye laa wehh , aha ..

- tinggi uh of coz , kowg sume pendek la jwbnye , hee 

- bwk moto tade lesen penuh 

- bwk kete asik mati tgh jalan , ahaha

- peramah , kan kan ? ;)

- suke mencari kwn yg baru

- setia pade pasangannye , ahax

- sekali aku da syg owg , susah na lupe wok ! 

- say no 2 smoke + drug , yah ..

- student pharmacy yg agak berjaye , ewah~

- maken suke wane pink , hihik

- ramai owg ckp aku cute , btowl kew ? hehe

- ta cantek , tapy comel laa gak r , alhamdulillah :)

- bile hangout WAJIB bwk beg

- aku ta mudah benci kat owg but law sekali aku da
mule benci , p mati laa kau ! esh

- tapy aty aku lembut oke even watak aku ganas ;p

- addicted to camera , huhu

- singel ? kaple ? entahlaa der , menanti jep kowt , haip !

- aku mmg degil , susa na ekot ckp owg , cowie ~

- syg kat family aku sgt sgt !! <3

- ta buley edup jika tade membe , syg kowg ;)

- kdg2 aty aku mcm tisu gak , urm ..

- aku sowg yg mudah tlg owg laen even ta kenal

-  time tulis neyh aku rindu sgt2 kat dye , adeyh =,=

- mudah maafkan kesalahan owg laen ye ..

-  sgt benci pade mulut longkang !!

- benci pade owg yg hipokrit , ta suke ckp ta suke !

-  hm , dlm proses perubahan diri sendiri , amin :)

- lastly , dont judge me by it cover =))


>> adess , bape ek jwpan aku uh ? HAHA 
over seyh aku menjawab , lupe diri sebentar ..
fuhhh , penatnyee , hehe ..
lorh , kene tag lak kew ? malas laa plak , cowie ye yunk .



neway , tag me again dear :)



s.e.k.i.a.n 






-
-


No comments: