.:my sayangs:.

Friday, December 31, 2010

last post 2010 ? ohmy :(


hey hey all !
mood yg agak ta stabil n sadis lol , hmm . y ?
cam ta sanggop jewr na tgglkan tahun nih . haha
bukan apew , bnyk mende yg ta abes wat ,
bnyk mende yg aku ta dpt capai .


maybe nie last entry dry aku :(

and
yg penting sem 3 niyhhh byk terjadinye
kekecewaan bg aku . n of coz parent aku !
so , encik azam ! sy telah tanam azam sy . hehe ;p


hope sume akan sy capai tahun 2011 .
 sy berjanji dan bersedia tuk menanti sume
dugaan dan rintangan yg bakal sy tempuhi *oke ta , hee


semoga sy dapat menghadapinya dgn penuh sabar .
oleh sbb tahun baru sy pown na berubah
cam tahun yg da berubah niyh , huhu .
hope sumenye berjalan dgn lbey lancar . amin :) 


sem yg baru oke smpena tahun pown baru !
but stil same fren , same hostel n also same kolej .
pleshlaaaaaaaaaaaaaaaaa , sy tamo kesulitan -.-
sy da serik .


neway ,


buat awak n awak dan tetap awk smpi bile , hehe .
imydm babe ! bilelaaa ktew na jumpe .
pasti ade jew kesulitan an , geram dowh . aku rindu
kau taw ? aku syg kau taw ? klaw kau tataw ,
aku bunoh dry woooo . hahaa
*gertak jew , hoho :D


ta kan laa aku sanggop na bunuh dry , dosa besar .
dosa da byk niyh , ta sanggop da na tanggong -.-
neway , hope awk baek2 salu n awk ta kan
lupewkan sy even kat manew2 pown yg awk berada .


i will elweys love u laa babeh , ahax ;p
*dpt kau rasewkan e2 :D


tuk bloggers2 sy yg trchenta , huhu . mintak maaf laa
erk if ade salah ckp kew , salah wat kew . hope kowg
ta kan jemu2 bace apew yg sy mengarut selame niehh , 
hehe . syg kowg gak dowhhhhhhhhh :)



tanpe kowg , tadelaa blog sy nieh <3
okelaaaaaa sume .




SELAMAT TINGGAL 2010 
SELAMAT JUMPA 2011
MOGA TAHUN DEPAN AGY 
FUYOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!




p/s : sapew yg p sambot new year mlm niyh , aty2 
yew . jgn galak2 sgt ! hehe . coz sy ta dpt na p 
sambot new year taun nie lol .
so sy bg pesanan tuk kowg ajew laaaa . jeles gak
niyhhhh . tapy tapewlaaa , dye tade na bwkkan T_T
maybe nexy year kowt *hope but empty , ahaha .




tengs for reading yawwwwwwww !
byebye , assalamualaikum =)










No comments: