.:my sayangs:.

Tuesday, January 4, 2011

byebye melaka :'(


fuhhhhhhhhhhhhhhhh , na ckp sadis .
mmg sgt laaa ! aku rasew tamo alek sane da . adoi


bole ta law study kat cne jew ? HAHA
*berangan jewp laa nynye oi .


law aku mule bergurau n berkate kat mak .
msty dye akan ckp ! kau yg pilih tempat uh . so ,
jgn pandang blakang agy , teroskannnnnnnnnn .
aku pown , hmmmmmmmm oke mak .


padehal dlm aty , arrrrrrrghhhhhhhhhhh !
sedangkan yg duk dekat pown tamo da p sane , aku
yg jauh ? agylaaa kowt . apesal ek ? maybe sume
na duk bwk ketiak mak jew kot , heeeee :D


oke oke , bg aku 2011 niyh taon yg akan
aku perjuangkan , cewahhhhhhh , bukan apew lol . aku
malas da na ingat mende yg lepas . capek dongggg !
let bygone be bygone :)


ouch , i willllllllllllllllllllllllllllllll !


kowg n kowg uh tlg laa doakan aku ehhh ,
moge aku berjaye , hoho . 


yelaaaaa , b4 niyh an aku duk heboh update
cite psl owg ta pena amek taw psl aku pown =.=
terasa cm bodo jew bile bace balek , adoiiiiiii .


aku na jew padam sume uh , tapi aty aku kate .
law aku padam , ta kan adew laaa memory yg pahit an .
so , bia jew kat c2 . n aku kene kuwat !
*2 jew yg perlu kowt .


yeahhhhhhhhhhh , nynye kuwat oke . ahax ;p


cehhhhhhhhh , adew kowg nmpk azam
baru aku ta ? HAHAHAHAHAHA


bukan apew , aku telah menjumpai en azam yg sebenar .
so . aku tamo pk mende yg ta penting niehhh .
fokus study n family . e2 penting !


seburuk2 mane pown mereka . tetap distu . n
dowg ta kan berubah n meninggalkan aku . tetap
family aku . kan kan ? huhu
ex : cam mak aku laaa , mmglaa dye salu mara aku
2 sbb dye na ajar aku . takot nty kawen tataw papew .
*tande dye syg aku laaaaa uh . love u too mum ;)


laen owg laen care dye . ta gitu ?
haaaaaaaa ! aku da sedar an ? kowg suke ta . haha 
aku cam owg lupe ingatan then tbew2 tersedar
dry mimpi yg panjang . HEHEHE :D


eshhhhhhhhh , suke suke . hoho


cam dpt life yg baru plakkkkkkkk . hope pas niyh
ianya berjalan dgn lancar laa hndaknye :))


okelaaa syg2 kuhhhhhh . 
doakan aku oke . aku na apew yg akan
berlaku pas nieh FUYOHHHHHHHH ! hehe ;p


if ade mase aku mengarut agy yew . ehhh , so aku
mengarut kew tdy ? HAHAHAH 
*maybeeeeeeee . jgn caye sgt dgn aku nieh . cepat sgt berubah
teheeeeeeeeeeeeee =)


tengs for reading yawwwwwwwwww !
moge ary nie lbey baek dry semalam , amin :)



assalamualaikum 






2 comments:

iwan_dextrous said...

yup..semakin hari semakin baek..yg dilepas jdikan pedoman..

Dextrous cyber life

nynye :) said...

HEHE . tengs iwan :))