.:my sayangs:.

Saturday, January 29, 2011

aku tataw ape tajuk dye , bole ?


assalamualaikum , hye hye :D

niyh bukanlaa entry yg pnjg , hanye pendek semata .
dan saje na gedik . yew yew , sy suda update . HAHAHA

if kowg tamo tgok , blaaaaaaaaaaaaa !
jgnlaaa na jady stalker sgt . aku bom nty =p

oke , juz to say life aku ta serabot
cam b4 . wahhhhhhhh , bukan sbb sapew2 or apew2 
oke .juz aku suda selesa gan life aku~

so wat ? if ade owg na ckp apew pown .
aku tarak kesah . TUHAN ade dowhh ! dye taw apew 
yg aku wat selami niyhh . aku ta perlukan kowg tuk
menjady hakim dunia aku . buang masa sajew .

better TOLONG pergi jauh jauh dry life aku !

oke da , baiklah . teruskan .

 a sad thing CNY juz 3 days , waduhhhh , bagaimana
nih ! mmg ta balek umah laa jwbnyeeeeeeeee .
sambot kat cne laa ehk ? sdeyyyyyyy :(

aku rinduuuuuuuuu rumah aku , family , kwn2
tegar aku . hahahah ! sumenye aku rinduuuuuuuuuu T_T
*tolong nanges skang , coz aku sdg nanges , uwaaaa

uishhhhhh , ta bole cte lame2 r psl cuti niyh . air
mate aku tup tup jatuh wehh . dala geram gile nieeeeee ,
 jeles owg laen cuty lame . huh !

dala , nothing that will change .
juz sit here n tggu cuty mid sem jew laaaa . 
nynye ! plesh chill babe . hehehee ;D

btw , tengs kat awk . haa ! awk laa . HAHAHAA
coz salu teman sy skang niyhh . sy syg awk , teheeee :)
*bajet gedix aku niyh derrrrrrrrrrr , ahax


sekian sahaje . tengs for reading yawwwww !


byebye =)



No comments: