.:my sayangs:.

Tuesday, February 22, 2011

epyyy even saket , wuhuu .


hey hey , assalamualaikum .

even malam tdy aku ta ckowp tdow coz toilet sering memanggilku .
but aku stil epyyyyyy coz malam niyy naek bas , alek umah . HOHO =p

sume saket terossss elang , wahhhhhh ! gile mujarab
ubat aku kali niyh , kahkah . hm kan aku kate an , aku saket tekak .
yup ! then tbew2 aku saket perot . same dgn diarea laaa katenyee .

fuhhhhhhhhh , mmg ta senang duduk dbwatnye . asyik na p
toilet sajew ! adoiiiiiiiii . sampai aku da penat asyik wat mende yg 
same . huhuuuuuuu -.-

aku pown pelik . mmbe sume ade saket masing2 kowt , sume
na alek umah . sume dpt penyakit . wuhuiiiii , mengapakah ?
aku pown tataw . gejala na duk umah lame kowt , hihi ;)

aku kene mam ubat ors , omggggggg ! ta sedap kowt .
masinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn . uwekk , na muntah rasee .
 but mmbe aku awal2 msg , weiii nyny ! kau jgn ta mam ubat eyy ,
 mlm nie ta dew toilet atas bas uh . rasak laaa kau . HAHA :) 

ye ye , aku paham kwn kwn . then aku da mam ubat uh okeeee .,
even skit , hehe . ta sanggop mak na telan bnyk2 nok . ta sodap :p
AHAHAHA .

time is running out ! aku kene pastikan sume brg2 cukoppppp . uhu
neway , doakan aku selamat sampai eyy sume . 
see u again , kehkehkeh .

love u oll derrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr . tengs for reading yawwww !


sekian 


:)




No comments: