.:my sayangs:.

Wednesday, February 2, 2011

lunch yg ENDAH ;p


hey hey . acc , aku ta mam pg pown ary niyh .
nape ek ? akibat maleh na turun p bly makanan , hehee

then street turun mam tgh ary laaa , senang ctew an .
smlm update psl rinduuuuuuuuu , rini .
terubat suda rinduuu , nape nape ?

sbb dye ingat sy . sy ta minx lbey pown ,
ingat pown suda ckop . HAHA ;p

mmbe sy si senget as salu ckp ktowg
punye story cinta mati ? adew ehk . entahhlaaaa .

syg tapi ta bersama ? ade kew ?
cm uh , maybeeeeeeeeeee . bg aku laa an ,
if ade jodoh ta kan kemane . so ,
tamo da rushing2 , elex sajew :)

even rindu sekali pown , wat2 tegar suda =P
kang law kejar sgt berterabur plak sume . tol ta ;)

bak kate org2 tue , cinta ta bole pakse . dye dtg
sndry . bak kate aku yg mude niyhhhhh ! aha . if cintakan
someone lepaskan dye , biakan dye bebas . if dye syg n
perlukan ktew konfem dye dtg carik ktew . kan kan ?
*bajet ahli sasterawan dowhh , haha

nway , hope edup aku tersusun n teratur
after this . maleh na serabutkan otak da ! hope ade
kebahagiaan dihadapan aku , teheeeeee~

amin :)







No comments: