.:my sayangs:.

Monday, May 28, 2012

hello dear ex *___*



assalamualaikum 

.
.
.


.
.
.
yang manis kita jadikan kenangan yang pahit jadikan pengajaran .
HEE dah lama rasanya tak update pasal awk kann ? hehe
tetibe teringat kat awk laaa *sigh* :|


hurm awak taw takk hanya awak paham apa saya rasa .
even kita dah break pong awak still tahu bila sy
happy , bila sy marah , bila sy tade mood . ouh really thanks :)


mungkin kita tak ada jodoh nak bercinta sekarang tapi
no wonder kalau kita kahwin teros kann ? HAHAHAHAHAHAHAHA


awk la yang salu cakap kalau ada jodoh tak kemana kann ?
insyaALLAH awk . kita pon dah kenal family sume
tapi kita hanya manusia mampu merancang Dia yang tentukan .
*just follow the flow okay* ;)


mungkin dulu ada salah silap kita dan sebab ego masing2
kita break gitu jee . hai bukan ape zaman remaja ork .
sy pong tak tahu mende maybe ego tinggi gunung kinabalu . hihi


but even beribu lelaki yang saya kenal tapi setakat ni hanya
awak yang betul2 paham saya . yg lain ? sekadar pelengkap kehidupan ,
dugaan dan cabaran seangkatan dengannya . pheww serik gila
dah sy nak berkawan awak . bukan senang orang nak paham kita kann .
*okay keep smiling* :D

.
.
.


.
.
.

alahai comelnye nama sy . hewhew ~


awak simpan tak lagi button ni ? sy punye comel lagi sebab awk nye
button warna kuning . euk tak minat gila dowhh ==' fuhh since sy
form 4 kann wat mende ny . still in good condition aw . HAHA
*kalau awk baca mesti gelak kan taw ah pemalu* :p


alahai kenangan to sume sedang mengusik jiwa laa pulok =='


.
.
.




.
.
.

pic ni after baru wat stail rambut gitu . right ? HAHAHA ~


hurmm awak selalu datang bila sy down kan ? tahu tahu saje dye .
bersyukur sangat kenal awak even macam macam da jadi
awak tetap sabar dengan saya an . terharu sy ! hee


tapi tak bole bla tetibe awak kol tady cakap , sy kat melaka ni .
kau taw tak aku excited . kau tahu takk ? perghh bole memaen plak an .
siku kepala to baru taw . pandai dah nak bergurau bagai :P
*tersenyum sorang sorang sy aw* 


hai gemok . saya rindu awak laa . saya janji saya akan jaga diri
bebaek . dengar takk wahai lelaki oi ? HAHAHA
hm sy tido dulu ah ! okbai bam .




:')










No comments: