.:my sayangs:.

Tuesday, May 8, 2012

maybe last update in kota bharu , kelantan . hm


assalamualaikum .


hurmm tak taw nak cakap cam mane dah . sedih ah pulok :(
serius ni sedih taw . dah habis exam dah . kene balik .
macam tak percaye dah final year kann babe .


hopefully after this tak putus hubungan dengan kawan2 sume .
still contact taw . pape fb kan ade . HEEE


korang korang korang and korang ! thanks you'll make my day :)
even pape jadi bile datang kelas mesti galok . haha
aku tak kan lupe sume to weyy *tersenyum* :3


3 tahun kot sesame hidup kat sini kann .
err dugaan macam2 kite hadapi kann ? gaduh same .
gelak same . sakat lect same . wat jahat same . rindu laa nty hehe .
*banyak lagi same* hahak


btw if aku ade wat salah gan korang maafkan aku eh .
takot tanpa sedar korang marah aku an . sorry if ade teramek ,
termakan , termaki , termarah , terkutuk , tergune . ape ape je yang
berkaitan dengan ter . maaf taww kawan ^^


aku sayang korang semua . janji tak lupekan aku okayy ? 


hurm kalau datang melake hello2 lah , boleh aku bawak korang
jalan jalan , bersiar siar kat negeri yg bersejarah itu . HAHA
*jgn jeles* :p


gtg laa nak kemas barang semua . nak landing kat katil sayang
wat terakhir kali before tidur kat rumah sendiri . hihi
hm kelantan ! i will miss you :')




LOVE nynye ^_^








No comments: