.:my sayangs:.

Tuesday, April 23, 2013

HELLOOOOOOOO :D



ASSALAMUALAIKUM 


Ehem ehem setelah lama tak update . Haha
First thing yang wajib tukar of course lah lagu kan kann .
Haaa baru lah freshie . Hiksss


Ada yang kata sekarang aku makin sombong .
Act bukan sengaja lah sombong atau menyombongkan diri .
Tapi dah terlalu sibuk mencari sesuap nasi .


Bukan setakat kerja lagi nak kena diuruskan . Ditambah
pula berpindah rumah dari perumahan ipd ke rumah sendiri
dekat sungai udang . Ye memang area melaka jugak tapi
penat dia . Rasa macam melaka pergi sabah woi .


Ulang alik mengangkat barang tak kira lagi . Kemas 
sana kemas sini . Hoiii boleh patah tulang .
Dah rasa macam iron girl haa . Ulang alik naik kereta .
Angkat barang kebawah keatas . Ek


Bila dah kemas sekemasnya baru laa rasa lega dan
tersenyum . Hebat jugak aku ni . Kahkah
K memang perasan .


Bandan letih gila kottt . Tapi bila pikir balik . Kalau
orang lain boleh kenapa aku tidak . Kan ?
Yeahhhhhh !


And aku dah jarang nak berfacebook sangat . Twitter pon dah
makin kurang . Blog apatah lagi kann . Wechat pun memula
je rasa seronok nak guna . Bila dah lama malas
sebab dengar suara sendiri macam kartoon . HAHAHAHA


Alhamdulillah yang mampu aku katakan . Makin selesa
dan makin seronok dengan kehidupan sekarang .
Semoga semuanya dipermudahkan .
Amin




2 comments:

Syazana Zainn said...

dahulukan yg mana penting dulu :)

nynye :) said...

I will . Thanks :)