.:my sayangs:.

Tuesday, January 29, 2013

One day .


v
v
v


v
v
v

Kata ustazah saya , pilihlah calon suami yang buat kita ingat Allah .
Jangan hanya dunia semata . Betul betul betul :)


Tapi kadang kala ada jugak yang kata tak semuanya begitu .
Sebab masa bercinta lain . Dah kahwin totally berubah .
Err takunya dengar :o


Don't judge a book by it's cover . Kannn ?


So apa yang kita buat pon kena berhati hati . Supaya
kita tak tersalah langkah . Ya Allah jauhkanlah dari semua tu ~


v
v
v



v
v
v

Dear future husband .
Saya tak sempurna sebab dalam dunia nobody perfect .
Saya akan cuba jadi yang terbaik .


Tapi saya harap awak dapat terima segala kelemahan saya .
Dan awak dapat lengkapkan segalanya .


Mohon awak dapat bimbing saya sampai ke jannah . 
Kita sebagai manusia hanya mampu merancang
dan DIA yang menuntukan segala .



InsyaAllah :')






No comments: