.:my sayangs:.

Wednesday, August 11, 2010

moRninG :)


hyep hyep !


pagi yg membosankan.. something
yg wat mood aku spoil,,shit!!!!! dala 1st pose
aku ta buley na pose... adehh,,asal laa aku 
jady gni! huh!



ya allah,nape aku sering kenew saba????
  

 
dgn perangai kwn2 la,ini laa,e2 laaa..
hadoiii ! penix maw pkir laaaaaaa.. aku na blek
uma!!! bia laa kene mara gan mak pown salu.. 
janji aku epy n tade prob.. hmmm,,mish 
my family damn much :'( 




OMG!!! kuatkan laa aty aku neyh,tabahkanlaa
aku tuk mengharungi edup di perantauan..



V

V

 V

 V


   
p/s : aku da layan kau dgn care baek kawan,
ini balasan kau erk??? sampai mati pown aku akan
ngat laa!! tolong jauhkan diri kau dry aku..



aku ta suke adew kwn cam kau,,cam bodoh! huh!!
aku terase babe...



erm.. aku da ta taw na ckp apew..
aku juz harap kau epy dgn care kau uh!!!



terima kasih sangat!!
 
  
assalamualaikum 


 

No comments: