.:my sayangs:.

Tuesday, August 31, 2010

hoy2 :)


hyep sume..


cowie yah coz da lame ta update blog.. bukan ape lorh,
cari ketenangan kat kampong,so.. line broadband pown
tade ! pasrah jew laa.. hehe


neway,otak n minda neyh aku maken sehat..
alhamdulillah. even sukar sukar sgt2 na lupe n ubah
mende yg ktew tamo but ia perlu tuk perubahan ! so..



skang lbey rase tenang.. tengs tuk sume yg
salu adew waktu aku down.. syg kowg sgt,mwahhxx !! 
law kowg tade,ta kuwat r aku na lalui sume nieh
weyh.. tengs a lot.. 



hm,plus plus tengs kat
awak !! coz awk ta jemu dgr masalah sy.. even awk
da dew awex,tpy awk stil adew mase gan sy,,tengs!




susah kowt na jumpe laki cam awk,,papew
pown..if anything,,sy akan salu adew tuk awk gak ! 
tuk awex awk,tengs paham sy yep. n ta pk bukan bukan 
psl ktowg..sy doakan kowg epy salu :)


 
V
V
V
V


ASMARINA KAMARUDIN



aku perlukan kau,,rindu kau sgt.. byk mende yg 
aku na sharekan neyh.. ta puas rase law dlm
hndst jewp.. hmm,cepatlaa balek..




okelaa,,maw rest rest n rest..
jap agy na g jalan kat bazar plak,,hee ;P




v
v
v
v





SAMAT MENYAMBUT ARY 
KEMERDEKAAN KE 53


n


SAMAT BERBUKE POSE




a.s.s.a.l.a.m.u.a.l.a.i.k.u.m


No comments: