.:my sayangs:.

Sunday, September 26, 2010

heartless~~



erm owg salu tnye 'nynye kau betul betul da oke ke? , 'nynye bila kau nak cari pengganti ni? , 'nynye kau ape cerita sekarang , dah dapat yg baru?,
 'nynye aku tengok kau dgn yg tuuuttt semacam je , ade ape ape kew?
dan aku akan gelak , betul nih . HAHAHA .


honestly , aku banyak simpan . tak luah semua kat kawan kawan , even adik sendiri . sebab siapa pn takkan paham apa aku rasa , apa aku alami . satu benda aku akan cakap, aku lebih bahagia menderita .memang sakit , sakit sangat . tapi itu jalan yang aku pilih . nak menangis tak guna sebab dah takde air mata mampu mengalir lagi . aku dah banyak sakit , derita , sengsara . ye memanglah nampak aku happy kan but thats not a fake action okay ? tu memang betul betul aku happy . sebab prinsip aku , apa orang buat kat aku , kau takkan mampu buat senyuman dan kegembiraan aku pergi . ye kau mampu buat aku menangis tapi senyuman dan kegembiraan itu sentiasa akan terpancar di wajah aku . apa aku kesah ? kau siapa nak buat aku down dohh ? kau tu manusia jugak . kau ingat kau hebat sangat ke ? kau kena ingat dohh , Tuhan Maha Agung . DIA lagi hebat dohh !



aku kuat kan ? eeee cakaplah aku kuat ! angguk cepat ! :p


kau ingat satu je ,



jangan rasa kita dah tinggi sangat sebab ada lagi yang lebih tinggi daripada kita , jangan rasa kita dah cukup bagus sangat sebab ada lagi yang lebih bagus daripada kita , jangan rasa kita dah sempurna sangat sebab ada lagi yang lebih sempurna daripada kita , dan jangan rasa kita boleh dapat semua apa yang kita nak sebab tak semua kita boleh dapat .




haaa kau jangan ingat kau tu hot , kau boleh dapat partner yang hot jugak . eh tolonglahhhh , sedar diri tu sket boleh tak ? kau tak reti hargai dengan apa kau dapat kan ? kau tau nak cari salah orang je kan ? 





EHH KAU JANGAN TANYA LAH AKU BENGANG KAT SIAPA ! IKUT SUKA HATI AKU LAH NAK CAKAP APA KAT SINI ! BLOG AKU KAN ? FREEDOM OF SPEECH BABE ! 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;P




oke oke , kita seyes keh . 


jadi macam nie je lah eh .






 i could not forget you . i dont hate you . and i dont love you anymore . but i miss you . seriously . i dont want you anymore . i dont need you anymore . but seriously , i miss you . i pretend to be ego like you but it hurts me a lot . because i learned not to be an ego person when i was with you .  i learned many things from you because for me our relationship too long to know each other but you have destroyed everything. i know you dont need me anymore , and i know you dont love me anymore , and i know you have the new one . i dont care . because i dont love you like i used to be , and my life is more greater and more happier than previously . i just could not forget you , because once i do that , you come into my dream . i pray to God , but you still come into my dream . its really sad ya ? you are happy with your life , but me ? this is what you want right ? yeah its my fault , not taking care of you . but seriously i say , im not regret even salahkan kau . betul nih . its not because ada lagi sayang atau cinta tu , NO . 
tapi ,, okay let me and God know . 
kau tak yah tau . okay ??



dah dah abaikan apa nynye cakap tadi . nynye memanggggggggggggg sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa merepek kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn , HAHAHAHAHAHA XD





walawehhhhh , is it me yang cakap tadi ? O M G ! :O
ehh serious okeh , that’s only 20% . tak full 100% . tak tak tak *geleng geleng*



aku bukan nak mntak simpati , NO . aku bukan nak burukkan sesiapa , NO . dan aku bukan nak salahkan sesiapa , NO .





macam aku cakap tadi ,


WEHHHH INI BLOG AKU DER! AKU NAK CAKAP APA PN KAU PEDULI APA ? 
TAK SUKA, BLAH JAUH JAUH BOLEH TAK ?





haaaaaaaa nampak tak ? nampak tak ? HIHIHI .



kau nak cakap aku bodoh , tak kesah . ini yang aku pilih . sebab masa depan . ye masa depan . kau takkan faham and sudah tentu aku takkan bagitau kat sini apa kaitan dengan masa depan aku . itu terlalu private lah.



One day , you will realize . yess realize everything . maybe you think she is not the one you want and hope for now, but one day you will realize she is everything for you and at that time, you will realize she is your future.



Walahhhh boleh buat novel dah nie , hihi





And at that time , if you are really want her back as your princess for the whole of your life , maybe you will not have her back . And maybe you will have her back , yeah maybe babyyy. People change , also their hearts and also their attitudes . So we only could predict but the thing will happen bila Allah takdirkan hidup kita . Bila Allah dah tentukan hidup kita cmtu , cmtu lah . We just have to pray and ask for it to the God. 
Trust me , HE will help us :)





dala sekian sy merepek kali nieh .



a.s.s.a.l.a.m.u.a.l.a.i.k.u.m



No comments: