.:my sayangs:.

Friday, September 3, 2010

aku rindu dye kew? OMG ! :(
  

adeyh ! aku ngah blur,konfius.. tbe2 otak jady
bercelaru deyh. 

wat should i do now???? ouh,help me god !

aku na kuwat ! tamo da pk psl cinte
duniawi neyh.. sekejap jew indah wehhh.
pas uh,,hampehhhhh..

so,,aku malas ! malas ! eeeeee..
tlg kosongkan otak aku nieh.jgn pk pape
da bout love... aku tamo..

bukanlaa niat aku na membenci or
bermusuh,,tapy aku stil slow2 na time yg aku
gan dye da ptos.. bak kate orang putih..
it's over,huh ! na dekat setahun da..
blewlaa aku na buang jauh jauh,esh !

hmmmm,awk..
tolonglaa awk phm keadaan sy skang..
tolong,tolong n tolong sgt2.. sy ta kuwat
law asik msg awk,gayut gan awk..
then juz a fren.. fuhhh ! sy ta dpt agy na
time..bg sy mase tuk time takdir neyh. plesh.

setiap saat sy ta buley na lupewkan awk,,
tawu ta !!!! so,,biakan sy jauh dulu,,oke.
sy ta kan lupewkan awk la bam,2 janji sy !
hope awk epy gan life awk skang without me..
okeeee,chill :)

awak,,sy ta bencikan awk.. tapy sy
perlu wat cm neyh.cowie ta agkt phone,ta bls
chat awk kt fb. n sy tros snyp smpi skang.
cowieee ! coz i think de bez way is
menjauhkan dry dari awk.. 

sy na awk enjoy awk nye life uh tnpe
sebarang halangan coz 2
awk nye request selame nie. agy pown
sy ta dpt da na phm awk ! awk terlalu
berubah.. so,,better sy relakan..
seikhlas aty sy.. sumpah ! hope awk
enjoy but ta lupe batas2nye yep..
moge allah jauhi awk dry segale bahaye
n mende2 yg ta baek,amin..


hurm..
if kte ade jodoh,,adewlaaa.. sy da
penat kejar. so skang neyh sy na rest jew..
law dye dtg sy time.. tapy law dye ta dtg,
awk bukanla jodoh sy.. n sy
bukan yg terbaek tuk awk !

maybe tuhan da takdirkan awk bukan milik
sy.. n ade owg laen yg lbey sesuai tuk awk..
mase tueh,,jgn lupewkan sy,okeh :))


p/s::law rindukan sy pandanglah bulan yg terang
sekali,coz bulan tueh gak laa yg sy pndg blew
sy rindukan awk ! oke laa,sy syg awk..


take care awak :)


a.s.s.a.l.a.m.u.a.l.a.i.k.u.m


No comments: