.:my sayangs:.

Thursday, March 31, 2011

dipetang ari yg syokk niyy . hakhak :p



assalamualaikum *mulai ari ni kenew ckp penuh coz
abg ucie ckp if ckp salam maknenye selamat tggl* ahaa . tengs 
salu peringatkan aku tentang mende niyy yee abg ucie kelip2 . hihi 

oke oke , setelah penat wat cuty sndry . opsss , HAHA *kantoi
esok da abes da . adeyyyyy ! rase kejap gile cuty . ta puas laaaa ;(

dala subuh tdy mak p ekot rombongan perkep polis p langkawi ,
haihh berjalan jek mak aku niyy . aha ! so , rasew ta smpai aty na
tgglkan adik2 ngan ayah aku jep . yelaa , ayah aku an keje . nty dowg
tggl ber3 jewk laaa . naseb duk dlm perumahan , selamat skett .

hurmmmm , law ekot aty na tggu mak aku alek . tapiiiiiiii sabtu
niyy ade tutorial bagai , syg plak if ta dtg an , mase depan . bnyk tol
aku kene korban kan . haish , law ta merasa gak aku coklat langkawi or
papew yg mak aku bly nty . but skang trpakse laa telan air liur jekk =.=

btw , ritu p jalan2 gan mydarling as :) sehari suntuk . beshhh !
yelaaa , mmbe2 da keje . susah na hangout cam duluw2 , naseb
laa as cuty ritu . dpt jugok hangout , dating2 , ngumpat2 sket . HAHA

hmmm , sgt seronokkkkkkkkkkkk ! hope dpt gitu agy ;D


okelaaa , time to rest . kehkeh ^^ see u again readers !



byebye 


No comments: