.:my sayangs:.

Sunday, March 20, 2011

rindu na balek zaman sekolah :(


assalamualaikum sume .

ye ye ! suda lame sy ta update . acc , ta laa sgt bz nyee , tapy MALAS 
sgt an . coz ta mende na ctew pown . 

btw , back to tittle uh . aku sgt rindukan zaman sekola duluw , aww :(
uwaaaaaaaaaa . if bole putar waktu , na sgt derrrrrrrrrr .
bukan apew , wlupun byk hw, tp x stress. happy jee dgn kwn2 :')

dpt alek umah , dpt jumpe parent tiap2 ary . dpt salu gado
gan adik2 . hadoiiiiiii ! mase time sekolah duluw aku sebok na jady
owg dewasa . haa hamek ! bile da dpt . adoii , stressssssss =.=

bnyak mende na pk , manyak mende kene berdiri atas kaki sendry :(

dala hidup merantau ni haa . jauh dry mak bapak ! gile susah kowt .
sbb ta sume owg akan phm kte . haih , asyik na ckp aku niy jahat jew !
pk aku niyy 24 jam wat jahat kew ? omg ! baek jadik setan teros . hm

bagi aku , bialaa apew owg na pk . aku da pena wat jahat , aku da
pena wat segale2nye yg jahat ! n now , aku da 20 derrrrr . so , aku taw 
pk care matang . ta derk smpi mati aku na wat jahat . 
cukop2laa berckp towh weyy .

sume owg adew hak tuk berubah . so , aku pown na berubah !
sume owg an jadi yg terbaek dry yg terbaek . aku pownnnn na jugak . 
tolong bg aku ruang tuk jalani hidup aku dgn selesa dan tenteram . 
PLEASEEEEEEEEEEEE !

aku merayu sgt2 . aku da otw berubah but not totally yet laa , bg aku 
masa coz aku manusia biasa . susah laa na jadik perfect niyy wehh . 
kowg pown pena rasew gitu an ?

mende yg lepas ta yah na ungkit2 bagai . tutup laa buku lama 2 ! 
serabut aku bile dgr mcm2 . aku ta ganggu kowg n kowg jgn ganggu 
aku . that all ! even senyum pown ta pyh laa . aku ta pena mintak 
pown .  tolonglaa paham weyhhh *tears*

ta kesah law kowg tamo berkawan dgn aku but stop talk about me .
coz adew jerwk lalat yg akan smpaikan mende bukan2 . aku menyirap 
dgr ! but aku diam jek weyyy . silent is better ! so , kowg pown kene cm 
uh .  same2 laa hormat hidup masing2 . wat haluan sndry suda .

yg paling penting ! aku zamsaninie zamri . ta pena n ta pena ckp psl
kau atau kau atau kowg LANGSUNG ! tolonglaa jgn pk bukan2 wehhhhh .
stop !!!!!!!

aku pown tamo na sakitkan aty sape2 but if ade tingkah laku aku 
yg wat kowg sakit aty . aku mintak maaf sgt ! kdg2 semua uh 
kebetulan . oke , jelas kan ? aku tataw na luah kat manew . kat cne 
jew laa yg aku rase adew ruang aku bersuara . hope sgt2 kowg 
paham ! tengs weyyyyyyyy~

aku ta pena benci kat kowg but tolong jgn ckp bukan2 agy psl aku .
time kasih sgt tuk sume towhhh . hanya Allah yg bole balas jasa kowg !
:)


sekian





p/s : ini hanyalah luahan aty . aku na sume owg mengerti segalenyee ! 
so , jadilah entry cam niyy . btw , aku mintak maaf kat sume owg 
yeeeeee . maafkan sume kesalaahan aku =.=






No comments: