.:my sayangs:.

Saturday, March 12, 2011

no title .


assalamualaikum .

alhamdulillah masih pnjg lagi umur n stil bole tulis kat blog nihhh .
haish , semalam mmg takot gile blew dpt taw japan ditimpa tsunami !
tup tup . tempat yg kami duduk , kelantan . dapat amaran angin kencang .
fuhhhh , agy kencang aty aku niyy takot =.=

aku teros kol owg2 tersayang . na pastikan mereka pown taw
keadaan skang ! then na pastikan mereka doakan aku selamat . huuu

btw , aku bace paper tdy . kat metro , sandakan sabah da rase gegaran
sebab tsunami uh , then pihak polis kat area terengganu da berjage2 
di sekitar pantai batu buruk ekoran tempat 2 dapat gegaran yg same . 
setakat niyy tempat aku ta rase papew . 

hope kekal cm uhh . n tade papew yg menimpa diri kami niyyh !
takuttttttttt ;(

kelas stil berjalan seperti biasa , even angin kuwat . ujan yg ta berhenti2 ,
pihak kolej ta dpt bg cuty agy kowt . blew da something jady baruw na 
bg cuty . haihhh , entahlaaa . ta prihatin langsung kat student agaknyeee .

.
.

part yg aku paleng ta suke n betol2 benci . ta yah laa na wat
pesta pantai bagai time mcm niyy . hormat laa sket apa yg da jady .
na kene dekat batang hidung sendry baru na stop semua niyy kew ?
eeeeeeeeeee , bangga sgt wat mende cm uh . pleshh laaa !

mase yg ta sesuai tuk bersuke ria . tolonglaaaaaaaaaa oke -.-

hurmmm , pape pown , mintak maaf if ade salah silap .
takut ta sempat na mintak maaf kat sowg2 , so . maw mintak maaf
secare formal jep ! tuk sume . kowt2 ade tersalah papew or ade entry
selame niyy yg wat kowg saket aty . manew laa taw an ! aku ta sedar sume 
uh . aku hanye manusia biasa yg sering wat salah . so , maaf yee .


p/s : same same laa ktew berdoa agar kita semua sentiasa 
dibawah lindunganNya . amin



sekian








No comments: