.:my sayangs:.

Sunday, January 6, 2013

Last !



v
v
v
v
v
v


#Np ost duri by shahir


Saya ni pesen if dah minat lagu tuu saya akan repeat sampai
saya hafal . tahu ? so try dengar jugak . hihi


Okay back to that picture . Apa yang korang paham ? Haa


I have my own life . same tak ? same tak ? tu makan dia .
Hidup ni kalau asyik menuduh orang pon tak boleh jugak kannn .
Hal yang sama diulang2 . nenek saya pon tahu bosan duhh ~


Hai kawan . kalau dah benci delete je nombor fone aku . tak payah lah
nak whatsapp benda buat aku sakit hati . migrain tahu ?


Kawan dengan kau ? bukan nak menyesal ke ape kat cuma aku nak
nyatakan memori itu indah . gambar boleh menceritakan . tak mungkin
dipadam tapi tinggal kenangan . kau ada hidup kau dan aku ada hidup aku .
penat lah bergaduh . berdamai lagi elok kann .

Sebab walau macam mana pun aku orang yang pernah hadir dalam hidup
kau , kau pun orang yang pernah hadir dalam hidup aku . 
tapi sekarang
berkawan bukan lagi pilihan kita tapi janganlah bermasam
muka sampai ke tua . aku maafkan segalanya .


Cukuplah apa yang dah jadi babe . kita lupakan !
Harap kau paham macam mana kau mintak aku paham kau .


v
v
v


v
v
v


Kaki ini akan terus melangkah . jyeahhhhhhhhh :D



Sekian ~









2 comments:

a r i l said...

sabar..dugaan Tuhan !

nynye :) said...

Hurmm mungkin . Belajar sabar :')