.:my sayangs:.

Thursday, January 10, 2013

Senyum lagi :D




Dalam dunia ni ada benda yang kita tak boleh lupa tapi kita cuba sedaya upaya
untuk lupa . Walau dengan apa cara sekalipun . Kita cuba dan masih terus mencuba .

Berhenti berkata kata . Berhenti merosakkan jiwa . Berhenti semua untuk terus
senyum dan 
ketawa . Ya itu yang akhirnya kita akan pilih kann .




Mungkin emas berlian yang akan diberi . Tapi kadang kala dia tidak sedar bukan itu 
keinginan hati . Berlembutlah selagi boleh . Jujurlah selagi boleh . Sayanglah selagi boleh . 
Jangan pernah cuba untuk menipu . Walaupun sekali . Kerana sakitnya tak siapa tahu .



Saya suka jadi manusia biasa biasa di mata orang lain .
Mereka semua dan saya hanya ingin menjadi insan luar biasa di sisi awak .
Hanya di mata awak wahai future husband . Ikhlas kata dari jiwa .



Throw it away . Away ! Forget yesterday :)





Cinta yang sebenarnya adalah ketika kita menitiskan air mata dan masih ada
yang peduli terhadapnya . Orang yang bahagia bukanlah mereka yang
selalu mendapatkan apa yang mereka inginkan .




Orang yang paling bahagia adalah mereka yang akan tetap bangkit ketika
mereka jatuh . Bukan sekali mungkin jatuh yang berulang kali . Cubalah
memahami situasi hidup . Bersyukurlah dengan apa yang ada . 
Dan senyum seikhlasnya . Boleh bukan ?



Terbisik satu kata saat ini . Teringat kata kata dari seseorang .



Kenapa kita menutup mata ketika kita tidur?
Ketika kita menangis?
Ketika kita membayangkan?
Itu kerana hal terindah di dunia tidak terlihat
*tersenyum*




Saya pernah cuba . Saya pernah mengharap . Saya pernah sedih . Saya masih
mengharap tapi tidak dihargai sepenuhnya . Saya berubah . Saya dihina .
Saya diaib . Saya cuba senyum . Saya cuba kuat . Dan akhirnya
saya move on depan apa yang ada didepan mata .



Kata emak tak mengapa jika dibenci mereka yang tidak kita kenali . Cukup dengan 
adanya mereka yang rapat yang setia dan yang sangat memahami kita .



Lega hati mendengarnya . Thanks mak ! Love you ~



Dan mulai hari itu saya senyum dan teruskan tersenyum .
Alhamdulillah for everything :))










No comments: