.:my sayangs:.

Tuesday, January 8, 2013

Kehidupan .


v
v
v


v
v
v


Cita cita tinggi tapi tak pernah cuba untuk berusaha . kan ?
Tak kan duit jatuh dari langit .
Tidak sesekali rezeki datang bergolek2 kat kita .
Selagi kita tak cari selagi tu tak kan datang .


Pokok pangkal sekarang hati . Jika hati kata ye
better teruskan . Jika ia kata tidak berhenti lah . Kerana
hati kita tak pernah menipu dengan kita . Apa yang kita
rasa semua melalui hati . Haaa


Tengok tengok betapa formalnye bercakap . HAHAHA ~


Semalam tetibe mak tanya kenapa berhenti kerja . Kenapa duk
rumah . 
Saya ? Buat dunno terus lari masuk bilik .
Malas nak jawab soalan mak yang bertubi tubi . Dan
saya tahu mak akan paham kalau saya buat macam tuuu .


Tapi act mak tak berhenti cuba untuk cari jawapan haha
At last saya sendiri cakap . Nak study lah mak . Kan mak suruh
sambung study lagi . Lupe eh ? Lupe eh ?


Mak mesti tahu itu bukan jawapan yang sepatutnya .
Kannnn ? Tapi ape ade hal . Janji mak tak tanye dah . Hehe


And now saya dah pandang masa depan . Start daftar spa8 .
Apply upu . Semuanya hampir setel . Hopefully saya ade
rezeki dimana mana . InsyaAllah ~



Doakan saya eh eh . Thanks :D





No comments: